V Aveniru víme, že pracovní zázemí a prostředí ve kterém poradci pracují je velmi důležité pro spokojenost a pracovní pohodu každého poradce. Avenir finančně podporuje a organizačně zajišťuje zřízení a provoz kanceláří jednotlivých obchodních kanceláří, zastoupení a center. Pro kanceláře je připraven designový, brandový a technologický koncept, tak aby zřízení a vybavení každé kanceláře, zastoupení  nebo centra bylo co nejjednodušší a výsledek efektní a efektivní.

Avenir finančně podporuje a organizačně zajišťuje pro své poradce tyto typy kanceláří:

02

Regionální centrum

Poskytuje pracovní zázemí pro velký poradenský tým (30 a více poradců) , školící prostory, prostory pro jednání s klienty.

01

Oblastní zastoupení

Poskytuje pracovní zázemí pro středně velký poradenský tým (10 – 30 poradců), prostory pro jednání s klienty.

03

Obchodní kancelář

Poskytuje pracovní zázemí pro malý poradenský tým
( 3 – 10 poradců), prostor pro jednání s klienty.